Smiley face

Google
در فروشگاه اينترنتي داتيس   در كل اينترنت

تقويم و مناسبتها

رهگيري مرسولات پستي

كاربرگرامي شما مي توانيد پس از دريافت باركد پســتي از طريق دكمه رهگيري سفارشـات ، بوسيله دكمه رهگيري مرسوله پستي ، مرسـوله خود را از طريق وب سايت اداره پســت رديابي نماييد.

Datissoftware

Datissoftware

نماد ها

logo-samandehi

عناوين علمي و آموزشي

نرم افزارهاي مورد نياز

IDM دانلود Internet Download Manager
Chrome دانلود Google Chrome
Firefox دانلود Mozilla Firefox
Winrar دانلود Winrar
FlashPlayer دانلود Flash Player
Adobe Reader دانلود Adobe Reader
Mp4 Codec دانلود Mp4 Codec

آمار و اطلاعات

جهت عضــويت در خبرنامه فروشــگاه اينترنتي داتيــس ايميل صحيح خود را وارد نماييد.

عنوان : پلتفرم موبایل به عنوان یکی از پرآمدترین پلتفرم‌ها شناخته می‌شود!!!

1395/01/14 - 15:26:21
پلتفرم موبایل به عنوان یکی از پرآمدترین پلتفرم‌ها شناخته می‌شود؛ تا جایی که بازی‌های موبایل Clash of Clans و Game of War سودی بیش‌تر از مجموع ۱۰ بازی کنسولی داشته است. حال اعلام شده است که تنها ۱/۹ درصد گیمرهای موبایل از خرید‌های درون برنامه‌ای استفاده می‌کنند.


فقط ۱/۹ درصد از گیمر های موبایل از خرید های درون برنامه ای استفاده می کنند

پلتفرم موبایل به عنوان یکی از پرآمدترین پلتفرم‌ها شناخته می‌شود؛ تا جایی که بازی‌های موبایل Clash of Clans و Game of War سودی بیش‌تر از مجموع ۱۰ بازی کنسولی داشته است. حال اعلام شده است که تنها ۱/۹ درصد گیمرهای موبایل از خرید‌های درون برنامه‌ای استفاده می‌کنند.

اخیرا موسسه تحلیل بازار موبایل و بازاریابی Swrve گزارش جدیدی را از خرید‌های درون برنامه‌ای بازی‌های موبایل در ماه فوریه ۲۰۱۶ (۱۲ بهمن تا ۱۰ اسفند ۱۳۹۴) ارائه داده است. بر طبق این گزارش، در دوره یک ماهه تنها ۱/۹ درصد از گیمرهای موبایل خرید درون برنامه‌ای انجام داده‌اند. آمار و ارقام موسسه Swrve از طریق بررسی گردش مالی ده‌ها میلیون گیمر و از طریق همکاری با کمپانی‌هایی مانند الکترونیک آرتز، زینگا و برادران وارنر بدست آمده است.

علی‌رغم عدم اشاره موسسه Swrve به نام بازی‌های زیرنظر گرفته شده، این موسسه اعلام کرده است که هر خرید درون برنامه‌ای به طور متوسط ۱۳/۸۲ دلار ارزش دارد. این رقم نشان‌دهنده ارزش بالای بازی‌های رایگان موبایل در عین استفاده محدود گیمرها از خریدهای درون برنامه‌ای است. نکته جالب گزارش موسسه Swrve این است که ۶۴ درصد از گیمرها تنها یک بار اقدام به خرید درون برنامه‌ای می‌کنند و ۵۶ درصد از گیمرها از این ویژگی برای دومین بار نیز استفاده می‌کنند.
موسسه Swrve در ادامه از کاهش محبوبیت این ویژگی نسبت به سال ۲۰۱۴ می‌گوید و به بازی‌سازان پیشنهاد می‌کند که خریدهای درون برنامه‌ای را به شکل جذاب‌تر و باارزش‌تر طراحی کنند. لازم به ذکر است که درآمدهای حاصل از منابع دیگری مانند تبلیغات و فروش نسخه پریمیوم در گزارش موسسه Swrve دخالت داده نشده است و این موسسه تنها بر روی خریدهای درون برنامه‌ای متمرکز بوده است.

 

منبع : ITFarsi@

1395/01/14 - 15:26:21
برچسب هاي مطلب :



شما اولين نفري باشيد كه نظر ارسال مي كند.

فرم ثبت نظر

نام و نام خانوادگی
ایمیل
وبلاگ
نظر و کامنت
كد امنيتي