Smiley face

Google
در فروشگاه اينترنتي داتيس   در كل اينترنت

تقويم و مناسبتها

رهگيري مرسولات پستي

كاربرگرامي شما مي توانيد پس از دريافت باركد پســتي از طريق دكمه رهگيري سفارشـات ، بوسيله دكمه رهگيري مرسوله پستي ، مرسـوله خود را از طريق وب سايت اداره پســت رديابي نماييد.

Datissoftware

Datissoftware

نماد ها

logo-samandehi

عناوين علمي و آموزشي

نرم افزارهاي مورد نياز

IDM دانلود Internet Download Manager
Chrome دانلود Google Chrome
Firefox دانلود Mozilla Firefox
Winrar دانلود Winrar
FlashPlayer دانلود Flash Player
Adobe Reader دانلود Adobe Reader
Mp4 Codec دانلود Mp4 Codec

آمار و اطلاعات

جهت عضــويت در خبرنامه فروشــگاه اينترنتي داتيــس ايميل صحيح خود را وارد نماييد.

عنوان : تکنولوژی فرمان پذیری 4 چرخ جدید پورشه

1395/01/15 - 14:34:39
کمپانی پورشه به‌تازگی ویدئویی از سیستم فرمان پذیری اکسل عقب مدل Carrera S 911 منتشر کرده است. همان‌طور که می‌دانید فناوری فرمان پذیری اکسل عقب پورشه چیز تازه‌ای نیست بااین‌حال به‌روزترین نسخه ممکن برای عملکرد بهتر روی این مدل نصب‌شده است.


کمپانی پورشه به‌تازگی ویدئویی از سیستم فرمان پذیری اکسل عقب مدل Carrera S 911 منتشر کرده است. همان‌طور که می‌دانید فناوری فرمان پذیری اکسل عقب پورشه چیز تازه‌ای نیست بااین‌حال به‌روزترین نسخه ممکن برای عملکرد بهتر روی این مدل نصب‌شده است.

در سال ۲۰۱۶ کمپانی پورشه برای تمام مدل‌های سفارش داده‌شده‌ی ۹۱۱ Carrera S این سیستم را نصب‌کرده است. به گفته‌ی این خودروساز آلمانی این فناوری عملکرد و کاربرد روزانه را باهم برابر می‌کند.

عملکرد این سیستم به این‌گونه است که: در سرعت‌پایین (۴۹ کیلومتر بر ساعت) فرمانپذیری چرخ‌های عقب در مخالف جهت چرخ‌های جلو انجام می‌شود که پارک کردن را راحت‌تر می‌کند. در سرعت‌های بالاتر (۸۰ کیلومتر بر ساعت) فرمانپذیری چرخ‌های عقب هم‌جهت با چرخ‌های جلو انجام می‌شود و منجر به گسترش فاصله‌ی محوری شده و سبب می‌شود که در پیچ‌ها، خودرو تعادل بیشتری داشته باشد. ممکن است جای سؤال داشته باشد که مابین سرعت ۴۹ و ۸۰ کیلومتر بر ساعت چه اتفاقی می‌افتد؟ و جواب چیزی نیست جز اینکه ماشین خود را با این سرعت وقف می‌دهد. این سیستم از ۲ فعال‌کننده‌ی الکترومکانیکی که در اکسل عقب جای گرفته تشکیل‌شده است. این سیستم چرخ‌های عقب را ۲.۸ درجه در جهت موافق و یا مخالف جهت اکسل جلو تغییر می‌دهد.

 

پورشه و تکنولوژی فرمان پذیری ۴ چرخ

 

شاید تعجب‌برانگیز باشد که بدانید از دهه‌ی ۸۰ در ماشین‌های اسپرت سیستم فرمانپذیری ۴ چرخ نصب می‌شد. مثلاً کمپانی هوندا این سیستم را در مدل‌های خاصی استفاده می‌کرد. به خاطر مشکلات مهندسی، این سیستم عمر چندانی نداشت ولی پورشه و آکورا از این فناوری تا چندین سال استفاده کردند. به گفته‌ی کمپانی پورشه، به خاطر وجود پیشرفت‌های ایجادشده در این سیستم رانندگان حضور این سیستم را در عملکرد ماشین متوجه نمی‌شوند.

احتمال اینکه این سیستم بر روی مدل‌های پایین پورشه نصب شود کم است. انتظار می‌رود که نسل بعدی باکستر و کایمن مثل ۹۱۱ توربو و GT3 توجه ماشین دوستان را به خود جلب کند.

 

تکنولوژی فرمان پذیری 4 چرخ جدید پورشه


منبع: کاربا ، AutomotiveEngineers@

1395/01/15 - 14:34:39
برچسب هاي مطلب :



شما اولين نفري باشيد كه نظر ارسال مي كند.

فرم ثبت نظر

نام و نام خانوادگی
ایمیل
وبلاگ
نظر و کامنت
كد امنيتي