Smiley face

Google

در فروشگاه اينترنتي داتيس   در كل اينترنت

تقويم و مناسبتها

رهگيري مرسولات پستي

كاربرگرامي شما مي توانيد پس از دريافت باركد پســتي از طريق دكمه رهگيري سفارشـات ، بوسيله دكمه رهگيري مرسوله پستي ، مرسـوله خود را از طريق وب سايت اداره پســت رديابي نماييد.

Datissoftware

Datissoftware

نماد ها

logo-samandehi

عناوين علمي و آموزشي

مطالب جديد

نرم افزارهاي مورد نياز

IDM دانلود Internet Download Manager
Chrome دانلود Google Chrome
Firefox دانلود Mozilla Firefox
Winrar دانلود Winrar
FlashPlayer دانلود Flash Player
Adobe Reader دانلود Adobe Reader
Mp4 Codec دانلود Mp4 Codec

آمار و اطلاعات

جهت عضــويت در خبرنامه فروشــگاه اينترنتي داتيــس ايميل صحيح خود را وارد نماييد.

عنوان : استفاده از ابزار جدید Warp Puppet در Illustrator

1397/03/27 - 09:27:02
ویژگی نسبتا جدید تار عنکبوتی Adobe Illustrator یک ابزار بسیار ساده برای تنظیم شکل ها و خطوط است، به ویژه برای قرار دادن یا تغییر مکان یک کاراکتر.


استفاده از ابزار جدید Warp Puppet در Illustrator

 

معرفی

در این آموزش نحوه استفاده از ابزار Puppet Warp و نحوه استفاده از عملکردهای مختلف آن را بررسي مي كنيم. به شما نشان می دهيم چگونه شخصیت ها را در آماده سازی برای نشان دادن با استفاده از ابزار، چگونگی استفاده از آن برای تنظیم خطوط گرافیک و یا اشیاء، و نحوه استفاده از مهارت های خود را به شخصیت به شخصیت نشان می دهد.

توجه داشته باشید که در حالی که تمرکز این آموزش بر روی شخصیت هاست، ابزار Puppet Warp می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا هر چیزی را از تایپوگرافی به هنر انتزاعی، تحریف یا اصلاح کند.

فرآیند مورد نیاز برای ابزار Warp Puppet نسبتا ساده است، اما با ایده های عالی می توان آن را به کار خود در مجموعه ای از راه ها اعمال کرد، صرف نظر از سبک تصویر شما و موضوع کار شما.

برای ارائه تکنیک های مفصل در این آموزش برای داستان عمیق ما در مورد چگونگی برخورد با نقاشی های مستقل با بیماری های روانی به کار رفته است.

 

adobe-illustrator-puppet-warp-tool-tutorial-intro

 

گام: 1

هنگام تلاش ابزارهای جدید، اغلب بهتر است با ترکیب یک مجموعه ساده از عناصر شروع کنید، بنابراین می توانید بر دانستن ویژگی های فنی متمرکز شوید.

برای تصویری که در معرفی این آموزش دیده اید، من با یکی از گروه های کوچکی از مردم کار می کنم - هر کدام با شخصیت های خود، اما یک فرم ساده باقی می مانند. به جای ایجاد هر یک به صورت جداگانه، من قصد دارم یک شخصیت پایه را بسازم، آن را آماده کنم و سپس آن را برای ایجاد افراد تکرار و تغییر دهم.

1

 

گام 2

ابتدا، یک کاراکتر بردار را با استفاده از ابزار قلم یا مداد (یا اشکال هندسی) ایجاد کنید. این کار اغلب می تواند با استفاده از یک شخصیت متقارن ساده شود.

در این مورد من اسلحه و پاها را به عنوان اشیاء جداگانه نگه میدارم. بدن تی شرت به تیغه و آستین تقسیم شده است.

در اینجا من در حال کار با یک آثار هنری از اشیاء جامد هستم، اما از ابزار Puppet Warp نیز می توان به خط کار استفاده کرد. من نشان خواهم داد که چگونه این کار را در یک مرحله بعد انجام دهیم، زمانی که ما به استفاده از یک شخصیت که یک شکل شبیه شده است نگاه خواهیم کرد.

2

 

گام: 3

هر قسمت بدن که می خواهید با استفاده از ابزار Selection کار کنید، را برجسته کنید و روی ابزار Puppet Warp کلیک کنید. این ابزار جدید دارای آیکون انگشت دست انگشت است، با ابزار Free Transform در نوار ابزار گروه بندی می شود.

خواهید دید که Illustrator یک الگوی مثلثی را بر روی آثار هنری خود قرار می دهد. این مش ضروری نیست و می توان آن را با علامت زدن کادر «نمایش مش» در بالای صفحه حذف کرد.

3

 

گام: 4

به سادگی روی جایی که مفصل در بدن انسان قرار دارد کلیک کنید، مثلا در آرنج. شما می بینید که ابزار یک حلقه در آن نقطه با یک حلقه بیرونی dotted قرار می دهد.
نقاط بیشتر را با استفاده از پین ها در هر جفت احتمالی جای دهید.

4

 

گام: 5

اطمینان حاصل کنید که هر قسمت اندام یا بدن با قرار دادن یک پین در هر دو انتها ریشه دارد. اسلحه باید یک پین در شانه های خود داشته باشد و پاها باید روی پاشنه پا قرار بگیرد. این به این دلیل است که اگر شما فقط میانه ای از یک قسمت بدن را بچرخانید، آن را در زمانی که سعی داشتید آن را پیچش دهید، در اطراف این پین چرخانید.

5

 

گام: 6

با استفاده از کاراکتر خود، اکنون سعی کنید با استفاده از ابزار برای کلیک کردن و کشیدن یکی از پین های خود، شما خواهید دید که چگونه شکل را حرکت می دهد، هر پین های دیگر را با همان شکل ثابت نگه می دارد. شما خواهید دید که چگونه شما می توانید شکل تک تنظیم بسته به جایی که شما هر یک از پین آن را کشیدن.

توجه: هنگامی که یک پوزیشن ایجاد می کنید، همیشه ارزش چگونگی حرکت، خم شدن یا چرخش آن را داریم. به چگونگی برخورد واقعی مردم نگاه کنید - عکس هایی از خودتان، دوستان و خانواده که در آن قرار دارید را ببینید تا ببینند چطور آنها را آویزان می کنند.

6

 

گام: 7

هر پین دارای یک حلقه بیرونی در اطراف آن است، اگر شما مکانیزم Puppet Warp را در آن حلقه قرار دهید (اما نه در پین مرکزی)، می توانید پین را بچرخانید، به شما این امکان را می دهد که تمامی شیوه های اصلاح را با اشکال انجام دهيد.

7

 

گام 8:


وقتی یک شخصیت را در یک پوزیشن قرار می دهید، اگر یک قسمت از بدن به درستی به نظر نمي رسد، یک پین دیگر اضافه کنید و آن را به سمت راست برای شکل بدن به طور کلی بکشید.

8a

 

گام: 9

در اینجا منحنی معده را برای شکل، طبیعی تر کرده ام.

8b

 

گام 10:

در این مرحله من اشاره خواهم کرد که ابزار Warp Puppet برای حرکات کوچک و ظریف مناسب است و می تواند سبک های تصویری فوق العاده خوب را در اختیار شما قرار دهد اما هیچ شخصیتی جادویی را به هیچ وجه تغییر نخواهد داد اگر شخصیت ایستاده ای را به تصویر بکشید انتظار می رود بتواند آن را اجرا کند.

9

 

گام 11:

برای یک محرک، اثر افزایشی بیشتر کارتونی، شروع به کار کنید، اما شخصیت خود را به یک شکل واحد تبدیل کنید. شما می توانید این کار را با برجسته کردن شخصیت اصلی خود در قسمت های مختلف آن و با استفاده از دکمه Unite در پانل Pathfinder (Window> Pathfinder) انجام دهید.

10

 

گام 12:

دوباره، کاراکتر خود را با استفاده از پین تكه تكه کردن در تمام مفاصل اصلی تكه كنيد. اگر اکنون شما پین را کلیک کرده و بکشید، کل کاراکتر شروع به خم شدن و تنظیم بیشتر می کند، به طور بالقوه بعضی از پویایی ها و مایع ها را ایجاد می کند. این فوق العاده است برای مقیاس کارتونی و اثرات کشش.

11

 

گام: 13

هنگام تصویربرداری از شخصیت همیشه حالت و شخصیت را در نظر بگیرید. این شخصیت در اینجا احساس خجالت و عدم اعتماد به نفس است، بنابراین من اسلحه خود را به عقب بر گرداند و سپس تمام بدن خود را به هم چسبیده تا به یک طرف به همان اندازه که پنهان کردن.

12

 

گام 14:

یک جایگزین برای کاراکترهای شل کننده، کار با شخصیت هایی است که به یک شکل جامد تر مناسب هستند.
این سگ یک شکل با چشم در یک لایه جداگانه است. من فقط با 5 پین بدن را جعل کرده ام و چشم ها را به طور جداگانه حرکت می دهم تا اطمینان حاصل شود که محافل کامل باشند.

13

 

گام: 15

همانطور که می بینید در اینجا چند وارسی ساده می تواند شخصیت و علاقه زیادی به یک شخصیت ساده اضافه کند. با هر قسمت از شخصیت بازی کنید، حتی اگر یک پا به عقب یا جلو حرکت کنید، می توانید موقعیت را به اندازه کافی تغییر دهید تا یک داستان دیگر را بگویید.

14

 

گام 16:

سعی کنید موضع های مختلف را به یک شکل فیزیکی تنها با چند اصلاح ساده و شاید تغییر لباس و مو اعمال كنيد. شما می توانید بسیاری از شخصیت ها، صفات شخصیت و نگرش را كه فراگرفته ايد انجام دهيد.

15

 

گام: 17

همانطور که ابزار Warp Puppet فقط این کار را انجام می دهد - آن را پیچیده می کند - ممکن است بعضی از شکل ها یا جزئیات را پیدا کنید که بسیار پیچیده هستند و به این ترتیب حرکت می کنند. در این مورد شما باید دست ها، لباس ها و سایر جزئیات را به طور جداگانه اصلاح کنید تا اطمینان حاصل کنید که همیشه درست هستند.

16

 

گام 18:

شما می توانید نتایج نهایی تصاویر را ببینید،اينجا  پنج تصویر مختلف را نشان می دهد که با مسائل مختلف سلامت روان مواجه هستند. هر شخصیت با همان فرم فیزیکی كه قرار بود شروع شد و پس از آن برخی از دارایی های سفارشی اضافه شده به هر شخصیت و سبک خود را ارائه داد.

17

 

1397/03/27 - 09:27:02
برچسب هاي مطلب :



شما اولين نفري باشيد كه نظر ارسال مي كند.

فرم ثبت نظر

نام و نام خانوادگی
ایمیل
وبلاگ
نظر و کامنت
كد امنيتي