Smiley face

Google
در فروشگاه اينترنتي داتيس   در كل اينترنت

تقويم و مناسبتها

رهگيري مرسولات پستي

كاربرگرامي شما مي توانيد پس از دريافت باركد پســتي از طريق دكمه رهگيري سفارشـات ، بوسيله دكمه رهگيري مرسوله پستي ، مرسـوله خود را از طريق وب سايت اداره پســت رديابي نماييد.

Datissoftware

Datissoftware

نماد ها

logo-samandehi

عناوين علمي و آموزشي

نرم افزارهاي مورد نياز

IDM دانلود Internet Download Manager
Chrome دانلود Google Chrome
Firefox دانلود Mozilla Firefox
Winrar دانلود Winrar
FlashPlayer دانلود Flash Player
Adobe Reader دانلود Adobe Reader
Mp4 Codec دانلود Mp4 Codec

آمار و اطلاعات

جهت عضــويت در خبرنامه فروشــگاه اينترنتي داتيــس ايميل صحيح خود را وارد نماييد.

کاربرد 3Ds MAX در معماری
کاربرد 3Ds MAX در معماریکاربرد 3Ds MAX در معماریکاربرد 3Ds MAX در معماری

کاربرد 3Ds MAX در معماری


كد محصول : 130
قيمت : 17,500 تومان
تخفيف : به منظور مشاهده تخفيف اين محصول به بخش خصوصيات در پايين صفحه مراجعه نماييد.
0
از 0 نظر
آريان افزار رايان داتيس

معماران می توانند برای تبدیل پلانهای ساده به شکل سه بعدی از 3Ds MAX استفاده کنند.همچنین از نقشها و ترسیمات انجام شده درنرم افزار AutoCADهم پشتیبانی میکند که برای معماران اهمیت بسیاری دارد.همچنین به کمک 3D Max میتوان نماهای داخلی ساختمان را طراحی کرد.



 
زمان آموزش : 9 ساعت
محتویات بسته : 1DVD

♦ به همراه مثالهای آماده
♦ آموزش به شیوه مالتی مدیا و به زبان فارسی
                                        
مشخصات شناسنامه ای اثر - وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
شماره شناسنامه اثر : 046284-00097-8
نام فارسی : آموزش کاربرد تری دی مکس در معماری
نام لاتین : Using 3D max in architecture
تاریخ صدور/تمدید : 94/02/06
مخاطب اثر : بزرگسالان
نوع و موضوع اثر : چند رسانه ای (آموزشی) / رایانه   
تولید اثر : موسسه فرهنگی پایا نرم افزارگستر مهرگان
ناشر اثر : موسسه فرهنگی پایا نرم افزارگستر مهرگان
سیستم عامل مورد نیاز : Windows 7
جهت اطمینان از اصالت اثر به سایت www.Saramad.ir مراجعه نمایید.

 آنچه در این مجموعه خواهید آموخت:

فصل اول: آشنایی با 3Ds Max- بخش اول

آشنایی با منوی File- آشنایی با منوی Edit و Group- آشنایی با مدلسازی (1)- آشنایی با مدل رنگ- آشنایی با مدل سازی (2)- آشنایی با نوار ابزار- ساخت اشیاء معماری (1)- ساخت اشیاء معماری (2)- ساخت و ایجاد سیستم ها- سیستم Ring Array، Date Light و Sun Light

فصل دوم: آشنایی با 3Ds Max- بخش دوم

آشنایی با Mesh- آشنایی با Editable Mesh 1- آشنایی با Editable Mesh 2- آشنایی با Editable Mesh 3- آشنایی با Editable Mesh 4- آشنایی با تغییردهنده ها (1)-آشنایی با تغییر دهنده ها (2)

فصل سوم: کار با اجسام

آشنایی با پانل Hierarchy- آشنایی با پانل Display, Motion- آشنایی با پانل  utilities- آشنایی با Viewport- کار با Viewport ها- تغییرات نمادها در داخل یک Viewport- روش های انتخاب موضوعات- استفاده از کادر شناور نمایش- آشنایی با لایه ها- انتخاب و جابجایی موضوعات

فصل چهارم: ارتباط بین اتوکد و 3Ds Max

وارد کردن فایل اتوکد به 3Ds Max- آشنایی با AutoCAD Import Option- واردسازی طرح اتوکد به روش File Link Manager

فصل پنجم: اصول مدلسازی

آشنایی با اشکال- آشنایی با لیست Interpolation و منحنی ها- استفاده از Editable Spline برای ویرایش اشکال دوبعدی- بررسی لیست selection از اصلاحگر Editable Spline(1)- بررسی لیست selection از اصلاحگر Editable Spline (2)- آشنایی با متن- اشکال دوبعدی توسعه یافته

فصل ششم: تغییردهنده ها و موضوعات ترکیبی

تغییردهنده Bevel, Extrude- تغییردهنده Sweep, Cap Holes- آشنایی با پارامترهای تغییر دهنده Sweep- تغییردهنده Turbo Smooth, Optimize- تغییردهنده STL check, Lathe, Displace- آشنایی با Scatter- آشنایی با پارامترهای Scatter- آشنایی با Terrain- آشنایی با Loft- آشنایی با پارامترهای Loft

فصل هفتم: مدلسازی درب و پنجره

آشنایی با انواع درب- ایجاد درب و اختصاص ماده به آن- متحرک سازی باز شدن درب و پارامترهای درب- درب Sliding و درب Bi fold- پنجره Projected, Pivoted, casement- پنجره Awning, Sliding, Fixed- اختصاص ماده به پنجره

فصل هشتم: مدلسازی پله، دیوار، گیاه و نرده

آشنایی با پله حلزونی- آشنایی با پله L شکل، U شکل و پلکان راست- ایجاد دیوار- ایجاد گیاه و درخت- ایجاد نرده و حصار

فصل نهم: اصول مواد و نقوش

استفاده از مواد- نسبت دادن ماده برشی- ایجاد یک ماده برشی- ایجاد یک ماده ساده- ایجاد یک ماده نقش دار- ایجاد ماده سه بعدی- حذف کردن مواد و نقش ها- آشنایی با کتابخانه مواد- کرکره Shoder Basic Parameter- کرکره Super Sampling, Extended Parameter- کرکره Maps- نقش Gradient, Bitmap- نقش Smoke, Noise- نقش Fall off, Waves- آشنایی با مواد معماری

فصل دهم: نورپردازی

انواع نور- ایجاد نور- آشنایی با پارامترهای نور- استفاده از سایه- شبیه سازی سایه ها- آشنایی با شدتف رنگ و رقیق شدگی نور- کرکره های Shadow Parameters, Advanced Effect- کرکره های نورهای Directional, Spotlight

فصل یازدهم: دوربین ها

آشنایی با ایجاد دوربین ها- استفاده از دوربین- آشنایی با دید دوربین- متحرک سازی دوربین ها- متحرک سازی نور

فصل دوازدهم: آشنایی با رندر

آشنایی با کادر Render Setup- رندر یک تصویر- رندر یک انیمیشن- قراردادن تصویر برای پس زمینه- افزایش سرعت رندر

 


نمونه ایی از فیلم آموزشی کاربرد 3Ds MAX در معماری
در صورتیکه فیلم را مشاهده نمی کنید ابتدا کدک Mp4 را از بخش نرم افزارهای مورد نیاز دانلود کرده و نصب نمایید.



پرداخت آنلاین نقدی: : در این روش پرداخت، محصول دارای 30 درصد تخفیف می باشد.
پرداخت پستی: : در این روش پرداخت، محصول دارای 15 درصد تخفیف می باشد.
سطح آموزش: : مقدماتی تا پیشرفته
مجوز: : این محصول دارای هولوگرام و مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

شما اولين نفري باشيد كه نظر ارسال مي كند.

فرم ثبت نظر

نام و نام خانوادگی
ایمیل
وبلاگ
امتياز محصول

نظر و کامنت
كد امنيتي