Smiley face

Google
در فروشگاه اينترنتي داتيس   در كل اينترنت

تقويم و مناسبتها

رهگيري مرسولات پستي

كاربرگرامي شما مي توانيد پس از دريافت باركد پســتي از طريق دكمه رهگيري سفارشـات ، بوسيله دكمه رهگيري مرسوله پستي ، مرسـوله خود را از طريق وب سايت اداره پســت رديابي نماييد.

Datissoftware

Datissoftware

نماد ها

logo-samandehi

عناوين علمي و آموزشي

نرم افزارهاي مورد نياز

IDM دانلود Internet Download Manager
Chrome دانلود Google Chrome
Firefox دانلود Mozilla Firefox
Winrar دانلود Winrar
FlashPlayer دانلود Flash Player
Adobe Reader دانلود Adobe Reader
Mp4 Codec دانلود Mp4 Codec

آمار و اطلاعات

جهت عضــويت در خبرنامه فروشــگاه اينترنتي داتيــس ايميل صحيح خود را وارد نماييد.

آموزش Unity
آموزش Unityآموزش Unityآموزش Unity

آموزش Unity


كد محصول : 177
قيمت : 25,000 تومان
تخفيف : به منظور مشاهده تخفيف اين محصول به بخش خصوصيات در پايين صفحه مراجعه نماييد.
0
از 0 نظر
آريان افزار رايان داتيس

Unity نرم افزاری جامع است که می توان از آن برای ساخت بازی های ویدیویی سه بعدی و محتواهای دیگری مانند پروژه های معماری یا انیمیشن های real-time سه بعدی، استفاده نمود همچنین یکی از جدیدترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای ساخت بازی های سه بعدی می باشد.



 
زمان آموزش : 28 ساعت      
محتویات بسته : 2DVD
♦ ساخت بازیهای سه بعدی برای سیستم عامل ویندوز
♦ همراه با نرم افزار  Unity 4.6 (نسخه 32 و 64 بیتی)
♦ به همراه فایل مثالهای آموزش داده شده
♦ آموزش از طریق ساخت کامل یک بازی
♦ به همراه آموزش نصب و فعال سازی نرم افزار
♦ آموزش به شیوه مالتی مدیا و به زبان فارسی  
                                       
مشخصات شناسنامه ای اثر - وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
شماره شناسنامه اثر : 051183-13394-8
نام فارسی : آموزش یونیتی
نام لاتین : Unity
تاریخ صدور/تمدید : 94/09/24
مخاطب اثر : بزرگسالان
نوع و موضوع اثر : چند رسانه ای (آموزشی) / رایانه    
تولید اثر : شرکت آریان افزار رایان داتیس
ناشر اثر : موسسه فرهنگی پایا نرم افزارگستر مهرگان
سیستم عامل مورد نیاز : Windows 7
جهت اطمینان از اصالت اثر به سایت www.Saramad.ir مراجعه نمایید.

 آنچه در این مجموعه خواهید آموخت:
فصل اول: آشنایی با ویرایشگر یونیتی
1. مقدمه ای بر Unity
2. توضیحات نصب و حساب کاربری و ورود به محیط
3. معرفی قالب کلی
4.معرفی منوهای Unity
5. شروع کار و بازکردن پروژه نمونه و هدایت نمای Scene
6. درک نمای Scene
7. بررسی نمای Hierarchy و امکان Search در آن
8. بررسی کامل نمای Scene
9. آشنایی با نمای Game
10. نمای Project و Inspector
11. تنظیمات قالب یا Layout
12. ساختار پروژه ، ساختار فایل ، مدیریت پروژه و بارگذاری و ذخیره سازی

 
فصل دوم:مبانی یونیتی

1. Game object های Unity و ایجاد نمونه اولیه
2. تغییر اندازه، Transform و چرخش
3. کپی کردن و مرتب سازی Game Object ها وبررسی مولفه های 3D Mesh
4. ایجاد والد
5. مولفه ها ، پردازشگر و فیلتر Mesh  و کالیدرها
6. ایجاد محیط ها و طراحی هوشمند
7. ایجاد زمین و افزودن پستی و بلندی به آن
8. کار با Paint Height  و Smooth height
9. اضافه کردن بافت ها
10. وارد کردن و جای گذاری درخت
11. افزودن نور وسایه
12. افرودن چمن و باد
13. افزودن پارازیتهای زمین و آسمان و مه
14. بررسی سایه ها


فصل سوم: هدایت و حرکت صحنه

1. افزودن کنترل کننده اول شخص و حرکت آن
2. کلیدهای مجازی یا Input manager
3. مولفه های First person controller
4. مولفه ی Character motor و افزودن اسکریپت
5. کالیدرها
6. Physics (ویژگی های فیزیکی)
7. متریال های فیزیکی و پارامتر Is Kinematic
8. نیروها و اتصال
9. افزودن باد و پارچه
10. تعامل با کنترل کننده اول شخص
11. تغییر اشاره گر و نحوه ذخیره نهایی پروژه برای دستگاه های مختلف

 
فصل چهارم: ورود منابع ایستا

1. شرح منابع و بافت های یونیتی
2. ورود منابع و بافت ها در پروژه
3. وارد کردن شبکه ها
4. دسته بندی بافت ها و اشیا
5. بررسی تعداد راس ها و افزودن کالیدر به مش ورودی
6. بهبود متریال های تولید شده و سایه گذارها
7. کار با گیاهان وسایه ها
8. ایجاد عناصر پیش ساخته و کار با Asset Store  یونیتی

 
فصل پنجم:مقدمه ای بر اسکریپت نویسی با C#

1. ایجاد و باز کردن محیط اسکرپت نویسی
2. نوشتن اسکریپت و تعریف متغیر
3. تعیین نوع متغیر و بررسی خطاها و کنسول
4. دسترسی به مرجع اسکریپت نویسی یونیتی و ایجاد یادداشت
5. بررسی توابع و افزودن محتویات به آن و استفاده از Print
6. بررسی حالت شرطی، استفاده از عملگر و تخصیص مقادیر
7. استفاده از تابع update، چرخش  و Translate
8.  استفاده از توابع مبتنی بر رویداد
9. ایجاد توابع تعریف شده توسط کاربر

 
فصل ششم:حرکت و انیمیشن

1. ورود منابع متحرک به پروژه و اعمال اسکریپت به آن
2. اضافه کردن صوت
3. اعمال حرکت به انیمیشن و کار با Animator Controller
4. افزودن کاراکتر کوتوله و بررسی موتور وضعیت Mecanim
5. افزودن شبه انسانها
6. حرکت کاراکتر به جلو و عقب توسط کلید های جهتی
7. شکل های ترکیبی
8. انیمیشن بومی

 
فصل هفتم: ایجاد جمعیت در محیط بازی

1. استفاده از عناصر پیش ساخته
2. ایجاد وجه دیگر باغ و اشیای آن
3. بازبینی نگهبان کوتوله باغچه
4. Occlusion Culling( مسدود سازی اشیا)
5. آرایه ها و ایجاد حلقه
6. عملکرد بازی و اصلاح دوربین
7. اضافه کردن خرگوش های زامبی و بررسی نمونه برداری
8. تصادفی سازی
9. ورودی هایی به عنوان Timer
10. افزودن گیاهان و تصادفی سازی
11. ایجاد والد

 
فصل هشتم:تسلیحات و افکت های ویژه

1. ایجاد پرتاب کننده گلوله
2. تغییر شی پرتاب شونده
3. تغییر گرانش و محدود کردن موجودات پس از شلیک
4. افزودن سیستم های ذرات و آتش
5. جایگزینی موجودات حذف شده و افزودن صدا
6. سیستم ذره شوریکان و ایجاد دود
7. انفجار ماده چسبنده
8. دنباله روی ذرات
9. تسلیحات پیش رفته و افکت های بعد از پردازش

 
فصل نهم:ترکیب Unity 2D

1. افزودن GUI Text  و شمارش تعداد ضربه ها
2. تغییر سرعت فشار و متوقف کردن افزایش خرگوش ها
3. افزودن تایمر و غیر فعال کردن Player
4. Unity 2D  و کار با Sprite
5. کار با دوربین ها و لایه ها و افزودن دوربین جدید
6. اندازه Orthographic و تغییر شارژ باتری و رنگ آن
7. ایجاد اسپریتهای پویا نمایی شده
8. افزودن اسپریت پرواز به لک لک و فعال و غیر فعال کردن آن و افزودن صوت
9. افزودن انیمیشن به منقار لک لک
10. افزودن بسته به منقار لک لک
11. کنترل برخورد بسته به زمین
12. افزودن خرگوش های کوچک به بسته و کنترل آن
13. افزودن آرایه به خرگوش ها و توقف افتادن بسته

 
فصل دهم:منوها و سطح ها

1. افزودن Unity GUI  و متن در زمان بازی
2. افزودن دکمه و فونت
3. افزودن کد به دکمه ها و ظاهر شدن پیغام
4. افزودن صفحه شروع بازی
5. افزودن انیمیشن و رویدادهای ماوس به پانل ها
6. ایجاد GUI holder وتغییر سطح  سازه
7. اصلاح شروع بازی
8. ایجاد منو و گزینه ها و تنظیمات Player
9. اصلاح فونت منو و دسترسی به منو با فشردن f1
10.  کار با منوی تنظیمات و Slider  ها
11. اعتبارها یا Credit
12. ثبت داده ها و مدیریت مدافع باغ ژنومی
13. شروع از Start menu و کار با متغیرهای ذخیره سازی و تنظیمات بازیکن
14. تنظیم حجم صدای محدود ، تنظیم سختی و سازه نهایی

 
فصل یازدهم:ویژگی های امتیاز

1. افزودن نقشه جاسوسی گوشه تصویر
2. نمایش جهت مدافع باغ
3. افزودن ارتقا دهنده نیرو
4. ارتقای درجه سلاح ها و کار با لایه ها و ماسک ها
5. ایجاد کنترولر برای نور لیزر
6. چرخش پرتو و افزودن بافت به آن
7. ایجاد متن پویانمایی UV
8. افزودن جرقه به نور لیزر و تخریب Zombie bunnies و خروجی نهایی پروژه

 


خصوصیات محصول
پرداخت آنلاین نقدی:در این روش پرداخت، محصول دارای 30 درصد تخفیف می باشد.
پرداخت پستی:در این روش پرداخت، محصول دارای 10 درصد تخفیف می باشد.
سطح آموزش:مقدماتی تا پیشرفته
مجوز:این محصول دارای هولوگرام و مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

نمونه ایی از فیلم آموزشی Unity
در صورتیکه فیلم را مشاهده نمی کنید ابتدا کدک Mp4 را از بخش نرم افزارهای مورد نیاز دانلود کرده و نصب نمایید.

شما اولين نفري باشيد كه نظر ارسال مي كند.

فرم ثبت نظر

نام و نام خانوادگی
ایمیل
وبلاگ
امتياز محصول

نظر و کامنت
كد امنيتي